Edelliseen postaukseen kommentoineille: Kiitos kehuista. Olen kovasti tyytyväinen laukkuun itsekin. 

Juttuhan oli kirjoitettu pilke silmäkulmassa, en minä sitä ukkoressua niin kovasti hyökyttänyt :). Mutta pyykinpesun minä hoidan meillä edelleen ja olenkin kehittänyt siitä melkein taiteenlajin.

 

Upa haastoi kertomaan 6 outoa asiaa itsestäni. Nämä nyt tuli ekaksi mieleeni

 

  1. Tykkään kovasti kalaruoista, mutta en pysty syömään kalaa jos tiedän mistä se on pyydetty. Eli kun ostan kalan torilta, kaikki menee. Mutta kun tuttava tuo suoraan järveltä saalista meillekin, en pysty syömään sitä. Myös kevyttuotteita ja varsinkin kevytlevitteitä en syö kovin mielelläni. Meillä syödään hyvin, voita ja kuohukermaa ja muutenkin mahd. käsittelemätöntä ja lisäaineetonta lähi/luomuruokaa.
  2. Haluan saunoa joka toinen päivä, hartaasti ja pitkään. Ja mielellään yksin, koska silloin saan olla omissa ajatuksissani. Saunanlauteilla saan myös usein parhaat ideat, etenkin työjuttuihin. (Saiskohan saunomiskuluista verovähennyksiä…?)
  3. Olen tosi laiska. Ahkerasti ja sujuvasti kyllä komentelen toisia, mutta itse en millään viitsisi tehdä yhtään mitään vaikka suunnitelmia ja ideoita on toisille jakaa. (Syömistä ja nukkumista ei lasketa tähän.) Ja kun muut äimistelevät mitä kaikkea olen tehnyt tai saanut aikaiseksi – niin ihmettelen minäkin!
  4. Minulla on tosi hyvät unenlahjat. Nukkuminen on parasta mitä tiedän. Ja joskus tosi harvoin kun kärsin lievästä unettomuudesta, syynä on tosiaan jokin tosi vakava asia joka vaatii välittömiä toimenpiteitä.
  5. Olen molempien lasteni syntymän jälkeen ollut 10 kiloa laihempi kuin ennen raskautta ja se onkin ainut konsti jolla painoni on koskaan laskenut. Nyt on taas kilot kertyneet ja hirmuinen vauvakuume päällä… No, tämä selittynee raskausajan diabeteksellä ja superterveellisellä ruokavaliolla.
  6. Saan kylmiä väreitä märästä puusta. Eli mattojen pesu juuriharjalla on aika vaikeaa kun en saata koskea märkään harjaan. Onneksi on keksitty hanskat ja muoviharjat.

 

Tämä on tainnut olla jo niin monella etten taida haastaa ketään. Mutta nappaan mukaasi jos haluat ja jätä puumerkki.